facebook

Diskusia - Duchovia na Slovensku: Chtelnica a Bukova


Kategória: Paranormálne javy
Dátum: 04.03.2012 01:53
Pridal: krisek.poliak

Diskusia k videu

Počet príspevkov: 10


dudu00 - 08.05.2012 22:13
príde prekvapenie z vesmíru alebo dimenzie.

dudu00 - 08.05.2012 17:10
presne prídu bytosti z hviezd pan ježiš a nastolí na zemi kralovstvo ako opisuje danielova socha.

dudu00 - 25.04.2012 21:59
nie, v tom čase nik v tej maringotke nebyval a nikto nebol prítomní.a že volačo existuje medzi nebom a zemou tak o tom nepochybujem.my nevieme vobec nič o dalších svetoch.ja si myslim že žiadna mimozemska civilizacia nas neprekvapí davno by tu boli.príde nebeská armada a pan ježiš pre tých ktorí ho miluju.prídu take ukazy a znamenia že to si už nikdo nepomyli.čitala som že bolo pred tyždnom 39 silnych zemetrasení za dva dni od 8,6 po 6 že niečo je špatne so zemou.pan ježiš nebol klamar a stanovil znamenia prichodu a biblia o tom čo sa deje jasne hovorí.podla mna príde kristus a všetko zmení.bude to kozmicka udalost lebo kristus je mim.bytost ale z najvyššej z nebies.takže sa schyluje k niečomu to každy vie a cíti.

dudu00 - 14.04.2012 00:10
dobrý,v tej maringotke nikto nebýva a ta bytosť alebo duch prebehla vo vzduchu veľmi rýchlo.mohlo to byť aj varovanie aby sa dvaja mladí ateisti zamilovaní nemotali na osamelych miestach čo može byť nebezpečne.ja si myslim že kristov príchod je blízko a preto pribuda tychto nevysvetlitelnych javov.Stalo sa to neveriacim aby sa zamysleli.Boh ich chce mať v kralovstve ktore ma prísť a preto sa to stalo aby uverili.O takychto javoch biblia hovorí dosť jasne.ja som tiež ateista a nikdy nezabudnem čo sa stalo ked mi mama zomrela.slubila že ked raz umrie dá mi vediet či existuje boh alebo nie.skratka rano som vstala samozrejme káva a zrazu som pri radiu počula zvonenie cvengot akoby diamanty padali.spozornela som a o chvilu zas.sadla som si na postel a začalo to zvonit na viacerych miestach v izbe dokonca pod posteľou.Vstala som a pozrela som pod posteľ,na vežu , mobily mala som dva boli vypnute.chvilku som sa obzerala a znova som si sadla na posteľ a v tom to zazvonilo tesne vedľa mňa dosť hlasno.tak to už bolo na mna trošku moc v prvom momente mi neprišla na myseľ naša dohoda až neskor.akože vedela som hneď že sa prišla rozlučiť ale to čo mi slubila bolo veľmi davno a proste nenapadlo mi to hneď.A to som nespala,nebol to sen ale pri plnom vedomi pri káve na druhý deň po maminkinej smrti.takže to čo mi slubila aj dodržala ale dokazať vam to nemožem lebo paranormalny jav príde a odíde.zvonilo 5 razy možno 6.a potom neskor po pohrebe som ležala na posteli a syn sa hral na počítači.zrazu som citila že mama je s nami v izbe šak pomaly by som ju aj videla.registrovala som hmlovinu a akoby sa začala tvoriť silueta a dokonca som vedela že ta silueta pozerá na syna nie na mňa.takto ono sa to nezhmotnilo ale ale to zhmotnenie tam prebiehalo.mohlo to trvať 10 možno 15 sekund a potom sa to stratilo.

gallaa - 28.03.2012 10:40
este dobre ze tu stranku onovili.. toto by mi chybalo ..

krisek.poliak - 08.03.2012 09:06
Kybernaut, ked ide o teto egzorcizmy Anneliese Michel, tak ano - tito demoni nahaniali strach svedkom. To bol taky strasny zazitkok, ze F. Goodman (ktora nie bola katolickou ale ak dobre pamatujem evangelickou) ktora obchajovala knazov a ich branila pred chorymi na dusi lekarmi, ked pocuvala nahravky z tychto exorcizmov, tak sa trasla zo strachu a plakala z soku ked pocuvala co tito demoni tam robili. Jej nahnaly strach uz len kaziety, a malo ktoreho ich pocuvanie nie vystrasi aj dnes - tak ze sam exorcismus face to face musel byt esce viac desivy. Zle sily maju jednu misju: znicit duse ludi a nienavidet Boha. Tak ze ked Boh premeni toto zlo ktore oni robia na dobro, a pokazi im tuto strategiu nicenia - tak to svedci len o mudrosti Boha a o tom ze dobro vzdy vitazi. Podla mna tato bytost na prehrade bola negativna a nie chcela urobit nic dobre, ale tym ze sa im ukazala a skusala ich vystrasit - tym spravanim tiez prehrala, lebo oni si uvedomili ze teto bytosti existuju, a mozno tak ako pises zacnu verit v Boha. Boh vzdy premeni nieco zle v dobre lebo zlo nikdy nie vitazi, co nie znamena nie moze existovat mimo zla. Dobro moze existovat mimo zla, a vobec zla nie potrebuje. Matka ktora miluje svoje babetko nie potrebuje toho zeby to babetko bolo chore, aby je zacala milovat. Ona je miluje aj tak, aj ked je zdrave a nie jsu z nim niejake problemy. Boh vzdy zvytazi dobrom nad zlom, ale taketo myslenie to uz nie je dobre: "vyšší zámer je dôležitejší ako samotný skutok. Cieľ je dôležitý a cesta k tomu cieľu je už menej dôležitá" - lebo skutky su dulezite! Dobre bytosti maju v srdcach napisane ze maju konat dobro, a nie zalezi na tom ci budu mat uspech na tom svete ci nie. Nikdy nie je dobre robit nieco zle, zeby potom bolo z toho nieco dobre - toto nie je krestanska cesta. Vzdy potreba sa snazit robit dobro, a nie zalezi na tom ci budeme v tom mat uspiech. Nie jsme demoni zeby nie pozerat na skutky. Dobre skutky vzdy zaovocuju dobrom, aj ked po ceste niekdo bude sa snazit je znicit. Tak ze zli duchovia nikdy nie sluzia nicomu dobremu, a ked z ich zlych skutkov Boh vytachnie nieco dobre - tak to dobro bude diky existovat len diky Bohu. Ti svedkovia zacnu verit v Boha nie pre to ze pomohla im v tym ta bytost (ona vobec toho nie chcela), ale pre to ze Boh existuje a oni si uvedomili ze ked zli duchovia existuju tak aj dobri. Pri tom to je len sanca pre nich na ziskanie viery, lebo viera nie potrebuje dokazov. Ked niekdo nie bude chcet verit, tak nie uveri - tak ako ta ich teta ktora videla bytost nie z toho sveta a aj tak ostala ateistkou. Tak ze teto zle bytosti v nicom nie dopomahaju, a ked niekdo pomaha tak len Boh - a len ked sa ti svedkovia otocia k Niemu a zacnu ho pocuvat, maju sancu pravdivie uverit. Sto duchov samych od seba nikdy nie da ludiam very v Boha - aj ked by ti ludia kazdy den ich videli. Aj zidovia videli zazraky na pusti a tak dopravdy nie verili Bohu, lebo ked prislo niejake trapenie, tak zabudali na Nieho a uctevali demonov. Tak ze viera je o niecom inom, a take zazitky mozu jej pomoct vzrast, ale nie musia. A o tom tiez je nahodou na tom filme, ustami samych svedkov

krisek.poliak - 06.03.2012 10:50
napisal som "jazero" ale islo mi samozrejme o prehradu

krisek.poliak - 06.03.2012 10:49
Preco podozrievas ze to bol dobry duch? Svedkovia citili skvoli z nieho strach a negativitu - aj to devca o tom hovori ked vyprava ze teto bytosti odrazene v telke nie nahanialy jej strach, ako tato bytost nad jazerom. Podla mna mohol to byt aj vodnik. Posledno som cital davnu relaciu o "zimnom vodnikovi" ktory sa ukazoval nad jazerom len cez zimu. Tak ze teto bytosti mozu sa objavovat cely rok, a podla povesti najcastiej to robily ked bola pln mesiaca. A ze vela ludi sa tam uz utopilo to tiez mozno nie bola vzdy len nahoda?

krisek.poliak - 05.03.2012 08:46
hej, mozno niejake zviera citilo tuto bytost? alebo z niu "spolupracovalo?". Z povesti poznam pripady ked niejake zvera sa spravalo podivne a tak zeby cloviek si je vsimol a isel za nim - a ked tento cloviek to urobil tak vted alebo stretol niejake monstrum do ktoreho take zviera ho zaviedlo, alebo vstup do inej reality. Casto bolo tak ze niejaky havran sa spraval podivne, a letal nad svedkom, a ked cloviem za nim isel - vted uvidel nieco nie z toho sveta. Tak ze alebo to nahoda, alebo to skrekanie malo byt "signalom" zeby svedkovia pozerali nie na seba a svoju hadku, ale na to co je vonku.

krisek.poliak - 04.03.2012 09:37
Ano, tam ten raditel skoly sa utopil, prave naproti toho miesta. Ze tam aj viac ludi sa utopilo. Ja zase podozrievam ze mozno bol to vodny duch, lebo tento popis celkom sedi, a esce to ze bol plny mesiac - a teto bytosti prave vtedy mali radi sa ukazovat. Toto dievca uz aj skvor videlo duchov, ale nie citilo pri nich takeho strachu ako vted - tak isto tento halan, citil ze ta bytost na nich pozera, a potom ze najlepse ist odtial prec. Ked ide o ukazovanie sa mimo tela, to tiez je to zaujimava teorie a verim v to co si napisal o tom panovi, lebo niekedy v minulosti podarilo sa mi dvakrat nieco podobne - ked som bol mimo telo videla mna mamina a v inom pripade esce potom brat. Tak ze ako to hovoris ze to je bezny jav. Ci to bol niejaky duch utopeneho, duch vodny alebo duch mimo telo - jeden je fakt, bol to niejaky duch

Pridať príspevok

Ak chcete pridať príspevok musíte byť registrovaný a prihlásený



Stránka: [1]

Dnes je Štvrtok
25. 4. 2024

Zmeniť tému


Prihlásenie

Prihl. meno

Heslo



Registrácia


Anketa

Videli ste UFO?

Áno: 3393 ľudí


Nie: 2450 ľudí


Spolu hlasovalo:
5843 ľudí


Pozorovali ste UFO, či iný nezvyčajný jav? Svoje pozorovanie môžete nahlásiť tu!


UFO klub Zlín

Asociácia UFO Bádatelov

BestUbytovanie.eu - Ubytovanie na Slovensku

Bezplatná inzercia - auto-moto, elektro, nehnutelnosti, práca, služby, šport, zvieratá